Nghiên cứu chung (kinh doanh/công nghệ)
Key facts
Qualification | Pre-U (Foundation, A-level, etc) |
Study mode | Full-time |
Duration | 1 year |
Intakes | Tháng 1, Tháng 5, Tháng 7, Tháng 9 |
Tuition (Local students) | ₫ 76634173 |
Tuition (Foreign students) | ₫ 95309438 |
Subjects
-
Công nghệ thông tin (CNTT)
-
Kế toán
-
Khoa học máy tính
-
Kinh doanh
-
Kinh tế học
-
Marketing Tiếp thị
Duration
1 year
Tuition fees
Description | Local students | Foreign students |
---|---|---|
Tuition fee | ₫ 76634173 | ₫ 95309438 |
Miscellaneous fees | Data not available | Data not available |
Total estimated cost of attendance | ₫ 76634173 | ₫ 95309438 |
Estimated cost per year | ₫ 76634173 | ₫ 95309438 |
Estimated cost as reported by the institution. There may be additional administrative fees. Please contact for the latest information.
Every effort has been made to ensure that information contained in this website is correct. Changes to any aspects of the programmes may be made from time to time due to unforeseeable circumstances beyond our control and the Institution and EasyUni reserve the right to make amendments to any information contained in this website without prior notice. The Institution and EasyUni accept no liability for any loss or damage arising from any use or misuse of or reliance on any information contained in this website.
Admissions
Intakes
Entry Requirements
SPM / O-Levels hoặc tương đương: 5 tín chỉ
UEC: 4 tín chỉ
Ngôn ngữ Tiếng Anh
- Trình độ xuất sắc (A +, A hoặc A-) trong môn Anh ngữ tại SPM / mức UEC; hoặc MUET Band 5; hoặc một số điểm là 213 (trên máy tính) / 550 (văn bản-based) / 80 (Internet-based) trong TOEFL; hay 5.5 trong kỳ thi IELTS.Nếu yêu cầu tiếng Anh không được đáp ứng, phải học khóa học tiếng Anh bổ sung (s) phải được thực hiện tại Đại học UCSI
Curriculum
- Thực hành kế toán
- Đại số và Lượng giác
- Giới thiệu về Kinh doanh
- Giới thiệu về ICT
- Viết cho mục đích học thuật
- Nghiên cứu tính toán
- Giới thiệu về Xác suất & Thống kê
- Các phương pháp định lượng
- Nguyên lý kinh tế
- Nguyên tắc cơ bản của Marketing
- Nguyên tắc cơ bản của cơ sở dữ liệu