Cử nhân (Danh dự) Truyền thông, Văn hóa, Đa phương tiện
Key facts
Qualification | Cử nhân Đại học |
Study mode | Full-time |
Duration | 3 years |
Intakes | |
Tuition (Local students) | Data not available |
Tuition (Foreign students) | ₫ 1060153633 |
Subjects
-
Thông tin và Truyền thông
-
Truyền thông và phương tiện đại chúng
Duration
3 years
Tuition fees
Description | Local students | Foreign students |
---|---|---|
Tuition fee | Data not available | ₫ 1060153633 |
Miscellaneous fees | Data not available | Data not available |
Total estimated cost of attendance | Data not available | ₫ 1060153633 |
Estimated cost per year | Data not available | ₫ 353384544 |
Estimated cost as reported by the institution. There may be additional administrative fees. Please contact for the latest information.
Every effort has been made to ensure that information contained in this website is correct. Changes to any aspects of the programmes may be made from time to time due to unforeseeable circumstances beyond our control and the Institution and EasyUni reserve the right to make amendments to any information contained in this website without prior notice. The Institution and EasyUni accept no liability for any loss or damage arising from any use or misuse of or reliance on any information contained in this website.
Admissions
Intakes
Entry Requirements
- Yêu cầu điểm A-Levels UCAS: 260
- Điểm GCSE/ Điểm cơ bản: Toán và Tiếng Anh đạt điểm C hoặc cao hơn và 5 điểm C khác
- Những chứng chỉ tương đương
- ĐIểm IELTS yêu cầu: 6.0, tối thiểu 5.0 cho mỗi kĩ năng
- Ứng viên trưởng thành được hoan nghênh khi chứng minh mình có khả năng và động lực và/hoặc có kinh nghiệm và/hoặc được mời tham gia phỏng vấn
- Ứng viên Quốc tế cũng được chào đón với những yêu cầu tương tụ
Curriculum
- Giới thiệu về Truyền thông học
- Giới thiệu về Nghiên cứu Văn hoá
- Giới thiệu về Truyền thông và văn hóa Công nghiệp (bao gồm sản xuất của một danh mục báo chí)
- Chủ đề văn hóa và cuộc tranh luận
- Phân tích Giải trí Truyền thông
- Phương tiện truyền thông và lý thuyết văn hóa
- Phương pháp nghiên cứu
- Truyền thông công cộng
- Tự truyện và Xã hội
- truyền thông hiện đại
- Văn hóa và bản sắc
- Truyền thông: Chính sách và thực tiễn