EasyUni logo

EasyUni Sdn Bhd

Level 17, The Bousteador No.10, Jalan PJU 7/6, Mutiara Damansara 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
4.4

(43) Google reviews

+60142521561

EasyUni Sdn Bhd

Level 17, The Bousteador No.10, Jalan PJU 7/6, Mutiara Damansara 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
4.4

(43) Google reviews

Speak to Study Advisor

Cử nhân Văn chương (Honours) về Truyền thông Đại chúng và Quan hệ Công chúng (Đại học Northumbria)

Key facts

Statistics
Qualification Cử nhân Đại học
Study mode Full-time, Part-time
Duration 16 months
Intakes Tháng 6, Tháng 11
Tuition (Local students) ₫ 399764574
Tuition (Foreign students) ₫ 456873799

Subjects

  • Quan hệ công chúng

  • Truyền thông và phương tiện đại chúng

Advertisement

Duration

16 months

Tuition fees

Description Local students Foreign students
Tuition fee ₫ 399764574 ₫ 456873799
Miscellaneous fees Data not available Data not available
Total estimated cost of attendance ₫ 399773937 ₫ 456873799
Estimated cost per year ₫ 299825771 ₫ 342655349

Estimated cost as reported by the institution. There may be additional administrative fees. Please contact for the latest information.

Every effort has been made to ensure that information contained in this website is correct. Changes to any aspects of the programmes may be made from time to time due to unforeseeable circumstances beyond our control and the Institution and EasyUni reserve the right to make amendments to any information contained in this website without prior notice. The Institution and EasyUni accept no liability for any loss or damage arising from any use or misuse of or reliance on any information contained in this website.

Admissions

Intakes

Entry Requirements

Yêu cầu đầu vào

  • Bằng tốt nghiệp Kaplan Higher Education Academy
  • Các ứng viên có bằng tốt nghiệp Bách khoa, văn bằng cấp cao hơn hoặc bằng tốt nghiệp trình độ cao sẽ được đánh giá theo từng trường hợp, phải được chấp thuận bởi trường đại học
  • IELTS 6.0 đến 6.5, tùy theo yêu cầu của trường

Curriculum

Modules cốt lõi

  • Quảng cáo: Tiếp nhận và nội dung
  • Truyền thông Văn hóa
  • Không gian phương tiện truyền thông
  • Truyền thông hàng ngày
  • Công nghiệp Truyền thông Đại chúng
  • Khán giả và truyền thông đại chúng
  • Truyền thông đại chúng
  • Luận án về phương tiện truyền thông

Truyền thông đại chúng và Quan hệ công chúng

  • Viết Khuyến mại Sao chép
  • Hoạt động khuyến mại và Quản lý
  • Các lý thuyết quan trọng trong quan hệ công chúng